Meadow View

Page 12 of 13 Previous  1, 2, 3 ... , 11, 12, 13  Next

Go down

Re: Meadow View

Post  Tsume on Sat Jan 03, 2009 7:38 am

Crow.

*Doet zijn haren weer goed*
*lacht*
*is blij dat alles weer goed is met Falco*
*kijkt naar Suki*
*Glimlacht naar haar*

Kakashi.

*Vouwt zijn armen over elkaar*
*Zucht*
''Je mag best wel vliegen, als je het maar niet te lang doet..''
*Kijkt naar Ashton*
''Bedankt voor het oppassen, Ashton.''
''Dan ga ik nu maar eens koken.''
*Loopt vrolijk weg*
avatar
Tsume
Admin

Posts : 108
Join date : 2008-12-18

View user profile

Back to top Go down

Re: Meadow View

Post  Admin on Sat Jan 03, 2009 7:40 am

Ashton

*Zwaait*
*W8 tot ie weg is*
"En nou allemaal niet op komen dagen bij het eten als je niet vergiftigd wilt worden. Ajjuuz!"
*Walkt grinnikend weg*

Suki

*Bloost*
*Neemt het kleine vosje in haar armen*
"Ooh wat ben je toch een schatje!"
*Kroewlt bij zijn neusje*
*Kijkt in zijn donkere oogjes*

Falco

*Grinnikt vals*
"Nou. Wie gaat mee een eindje vliegen?"
*Smile*
avatar
Admin
Admin

Posts : 164
Join date : 2008-12-18
Age : 23
Location : In een kartonnen doos in de goot

View user profile http://meadowview.actieforum.com

Back to top Go down

Re: Meadow View

Post  Tsume on Sat Jan 03, 2009 7:47 am

Vos.

*Kijkt Suki aan*
*Likt over haar hand*

Crow.

''Ik ga wel eventjes mee vliegen. Maar niet te lang, ik ben net al helemaal naar de stad gevlogen.''
*Knipoogt naar Suki*

Vos.

*Kijkt zielig naar Falco*
*Piept zachtjes*
avatar
Tsume
Admin

Posts : 108
Join date : 2008-12-18

View user profile

Back to top Go down

Re: Meadow View

Post  Admin on Mon Jan 05, 2009 1:50 am

Falco

"Yes!"
*Trekt shirt uit*
*Springt uit het raam*
*spat ineens in een grote vlammenwolk*
"Kom je nou nog?"

Suki

*Knipoogt terug*
*Kroelwt het vosje over zijn koppie*
avatar
Admin
Admin

Posts : 164
Join date : 2008-12-18
Age : 23
Location : In een kartonnen doos in de goot

View user profile http://meadowview.actieforum.com

Back to top Go down

Re: Meadow View

Post  Tsume on Mon Jan 05, 2009 1:56 am

Crow.

''Jahaa..''
*gaat bij het raam staan*
*verandert in een zeearend*
*Vliegt naar buiten*

Vos.

*gaat op crow's bed liggen*
*valt in slaap*
avatar
Tsume
Admin

Posts : 108
Join date : 2008-12-18

View user profile

Back to top Go down

Re: Meadow View

Post  Admin on Mon Jan 05, 2009 2:00 am

Suki

*Grinnikt*
*Legt een dekentje over um heen*
*Walk naar eigen kamer*
*Pakt dr fluit*

Falco

"Ikke ben lekker sneller! Pak me dan als je kan!"
*Schiet hard vooruit*
avatar
Admin
Admin

Posts : 164
Join date : 2008-12-18
Age : 23
Location : In een kartonnen doos in de goot

View user profile http://meadowview.actieforum.com

Back to top Go down

Re: Meadow View

Post  Tsume on Mon Jan 05, 2009 10:49 am

Crow.

''Heh!''
*grijnst*
*Verandert in een Slechtvalk (De snelst opgemeten vlucht bedraagt op dit moment 380 km per uur.)*
*Schiet keihard naar voren*

Kakashi.


*Kijkt in de vriezer*
*Ziet bevroren voedsel liggen*
*Doet vriezer dicht*
*Loopt naar het fornuis*
*Kijkt ernaar*
*Draait aan een knopje*
*Trekt perongelijk het knopje eraf*
*Zucht*
*Belt Pizzaria*

Vos.

*Stopt zijn koppie onder de deken*
*Likt een beetje aan zijn poot*
*Knijpt zijn oogjes bijna helemaal dicht*
*Ligt daar lekker lui :]*
avatar
Tsume
Admin

Posts : 108
Join date : 2008-12-18

View user profile

Back to top Go down

Re: Meadow View

Post  Admin on Mon Jan 05, 2009 12:23 pm

Suki

*Komt weer terug*
*Sight*

Falco

*Ziet Crow als slechtvalk*
*Sight*
*Schiet erachteraan*
avatar
Admin
Admin

Posts : 164
Join date : 2008-12-18
Age : 23
Location : In een kartonnen doos in de goot

View user profile http://meadowview.actieforum.com

Back to top Go down

Re: Meadow View

Post  Tsume on Mon Jan 05, 2009 12:59 pm

Crow.

*Gaat weer langzaam vliegen*
*Kijkt naar de witte lucht vol met sneeuwvlokjes*
*Gaat langs Falco vliegen*
''Hmmm...''
*Krijgt een muisje in het oog*

Kakashi.

*Doet de voordeur open voor de ''Pizzaman'' :]*
*pakt de Pizza's aan*
*Betaalt*
*Dekt de tafel*
*Legt alle Pizza's op de borden*
*Gaat onderuitgezakt op een stoel zitten*
*Zucht*

Vos.

*Doet oogjes open*
*ruikt eten*
*rent naar beneden*
avatar
Tsume
Admin

Posts : 108
Join date : 2008-12-18

View user profile

Back to top Go down

Re: Meadow View

Post  Admin on Tue Jan 06, 2009 6:48 am

Suki

*Kijkt op als het vosje wegspurt*
*Legt fluit naast zich en gaat erachteraan*

Falco

*Sight*
"Ga maar..."
avatar
Admin
Admin

Posts : 164
Join date : 2008-12-18
Age : 23
Location : In een kartonnen doos in de goot

View user profile http://meadowview.actieforum.com

Back to top Go down

Re: Meadow View

Post  Tsume on Tue Jan 06, 2009 8:03 am

Crow.

''Ik ga denk ik weer terug. Ik heb toch liever normaal eten, dan een muis.''
*Kijkt hem vrolijk aan*
*Merkt dat falco een beetje anders doet dan normaal ^^' Maar probeert hem op te vrolijken*
*Draait om*
*Verandert in zichzelf*
*Valt keihard naar beneden*
''Whoooo!''
*Verandert vlak voor de grond weer in een vogel*
*Vliegt naar huis*

Kakashi.


*Ziet een vos langsrennen*
*Ziet dan Suki*
''Oh, hey Suki. Ik heb maar gewoon Pizza's bestelt. Ik hoop dat je dat niet erg vind?''
*Loopt naar de keuken*
*Zet een bordje met wat vleesjes, en een bakje water op de grond neer*
*Staart uit het raam*
*Kijkt naar de neerdwarrelende sneeuwvlokjes*

Vos.

*rent naar het etensbakje*
*Eet vleesjes op*
*Drinkt wat water*
*Gaat bij het haardvuur liggen*
avatar
Tsume
Admin

Posts : 108
Join date : 2008-12-18

View user profile

Back to top Go down

Re: Meadow View

Post  Admin on Sun Jan 25, 2009 5:59 am

Suki

*Gaat ook bij het raam staan*
*Kijkt vanuit haar ooghoeken naar Kakashi*
*Kijkt naar de band voor zijn oog*
*Is wel benieuwd naar wat er met zijn oog is, maar durft het niet te vragen*
*Sigh*
*Ziet Falco door de lucht vliegen*

Falco

*Krijgt het koud*
*Vlammetjes gaan van oranje/rood naar blauw*
*Vliegt een eidje terug*
*Komt nog net over de schutting heen*
*Klapt op de grond en veranderd weer terug in zichzelf*

Ashton

*Zag dat vanuit het raam gebeuren*
*Springt uit het open raam*
*Komt zachtjes op de grond terecht*
*Pakt zijn armen en sleurt um naar binnen*
"Die idioot!"
avatar
Admin
Admin

Posts : 164
Join date : 2008-12-18
Age : 23
Location : In een kartonnen doos in de goot

View user profile http://meadowview.actieforum.com

Back to top Go down

Re: Meadow View

Post  Tsume on Thu Feb 05, 2009 11:27 am

Vos

*Snuffelt aandachtig aan Falco*
*Kijkt Falco schuin aan*

Crow


''Falco!''
*Knielt bij hem neer*
*Zucht*
''Misschien had je het toch wat rustiger aan moeten doen..''

Kakashi


*Buigt zich over falco*
''Hmm..''
''Ik denk dat Crow gelijk heeft.''
*Pakt hem op*
*Draagt hem over zijn schouder naar boven*
*Legt hem weer op zijn bed*
*Kijkt hem streng aan*
''En blijf daar nou maar eens een tijdje liggen.''

Vos

*Gaat langs Falco's hoofd liggen*
*Likt aan zijn voorhooft*
avatar
Tsume
Admin

Posts : 108
Join date : 2008-12-18

View user profile

Back to top Go down

Re: Meadow View

Post  Admin on Sat Feb 07, 2009 1:25 pm

Falco

*Kijkt um chagrijnig aan*
"Ik mag ook echt niks...."
*Slaat armen over elkaar*
*Lijkt net een puber zo*

Ashton

*Zucht*
*Gaat in een stoel in de keuken zitten*
*Slaat een hand voor zijn voorhoofd*
avatar
Admin
Admin

Posts : 164
Join date : 2008-12-18
Age : 23
Location : In een kartonnen doos in de goot

View user profile http://meadowview.actieforum.com

Back to top Go down

Re: Meadow View

Post  Tsume on Wed Mar 04, 2009 11:04 am

Kakashi.

*Loopt naar Ashton*
''Het zal mischien niet leuk voor hem zijn.. Maar ik denk dat we hem toch beter in de gaten moeten houden..''
*Zucht*
*Staart uit het raam*
''...Voordat hij zichzelf nog meer pijn aan doet.''

Vos.

*Snuffelt aan Falco*
*Piept*
*Loopt over zijn buik*

Crow.

*Gaat met Suki bij het haardvuur zitten*
*Voelt zich een beetje schuldig*
*Kijkt naar Suki*
avatar
Tsume
Admin

Posts : 108
Join date : 2008-12-18

View user profile

Back to top Go down

Re: Meadow View

Post  Admin on Sun Mar 08, 2009 7:09 am

Suki

*Kijkt met glazige ogen naar het vuur*
*Diep in gedachten verzonken*

Falco

*Gooit de vos van zijn buik af"*
"HEY! Ohw, sorry hoor.."
*Aait het beestje kort over zijn koppie*

Ashton

*Zucht*
"Ik weet er alles van. Maar we moeten ook wel uitkijken dat hji het niet opkropt. Heb je van die explosies gehoord in Denver?"
avatar
Admin
Admin

Posts : 164
Join date : 2008-12-18
Age : 23
Location : In een kartonnen doos in de goot

View user profile http://meadowview.actieforum.com

Back to top Go down

Re: Meadow View

Post  Tsume on Mon Mar 09, 2009 12:14 am

Kakashi.

''Hmm? Explosies?''

Crow.

*loopt naar de keuken*
*Zet thee*
*Pakt 2 mokken*
*Loopt met de dampende thee naar Suki*
''Hier..''
*Glimlacht*
*gaat weer zitten*
*Drinkt langzaam van zijn thee*

Vos.

*Huppelt naar beneden*
*Springt op de bank*
*Gaat langs Crow liggen*
avatar
Tsume
Admin

Posts : 108
Join date : 2008-12-18

View user profile

Back to top Go down

Re: Meadow View

Post  Admin on Thu Mar 12, 2009 11:22 am

Suki

*Kijkt op*
*Glimlacht lief*
*pakt thee aan*
"Dank je."

Ashton

*Zucht*
"Dat meisje van 16 ofzo die haar gaves opkropte. Het enige wat ze van d'r terugvonden was een oor. Niet erg prettig."
*Draait met zijn ogen weg*
avatar
Admin
Admin

Posts : 164
Join date : 2008-12-18
Age : 23
Location : In een kartonnen doos in de goot

View user profile http://meadowview.actieforum.com

Back to top Go down

Re: Meadow View

Post  Tsume on Fri Mar 13, 2009 8:02 am

Kakashi.

''We moeten zorgen dat hij zijn krachten niet óvergebruikt, en gewoon een beetje rustig aan doet.''
*Pakt een papiertje uit zijn broekzak*
''Ik heb een spoor gevonden van een paar losgeslagen Shadows.''
*Laat het adres aan Ashton lezen*
''Het is helemaal ergens in Chicago. Ik zit er aan te denken om waarschijnlijk de jongeren erop uit te sturen. Maar ik weet niet of het nu al een goed idee is om ze er alleen naartoe te moeten laten gaan, ze hebben nog maar weinig training gehad.''
*Kijkt Ashton aan*
''Ik denk dat ik nog een keer langsga bij die vrouw die pas Falco heeft genezen en die de vos bij ons heeft achtergelaten.
''Ze is een druk mens, en zou ons alleen helpen als er écht iets ernstigs aan de hand was. Ze zou nooit ''Zomaar'' een vos bij ons achterlaten.. Er moet iets achter zitten. Zou jij dan met Falco, Suki en Crow mee naar Chicago willen gaan? En neem de vos voor de zekerheid ook maar mee. Hij red zichzelf wel.''


Crow.


*Drinkt zijn thee op*
*Staat op*
''Ik ga buiten nog even trainen denk ik. Ga je mee? Of blijf je liever even binnen zitten?''
avatar
Tsume
Admin

Posts : 108
Join date : 2008-12-18

View user profile

Back to top Go down

Re: Meadow View

Post  Admin on Fri Mar 13, 2009 1:13 pm

Ashton

*kucht*
"Falco ook? Hij is zo... gevaarlijk hiervoor. We willen hem niet in gevaar brengen. Misschien Crow en Suki. Maar we moeten wel voorzichtig zijn."
*Krabt zijn kin x'D*

Suki

*Staat op*
"Let's go."
avatar
Admin
Admin

Posts : 164
Join date : 2008-12-18
Age : 23
Location : In een kartonnen doos in de goot

View user profile http://meadowview.actieforum.com

Back to top Go down

Re: Meadow View

Post  Tsume on Fri Mar 13, 2009 2:16 pm

Kakashi.

''Hmmm..''
''We kunnen hem ook moeilijk hier laten, en zich dood laten vervelen..''
*Staat op*
''We kunnen het hem natuurlijk ook gewoon vragen''
''En als het te gevaarlijk blijkt te zijn, dan blijft hij daar maar gewoon in het hotel, of hij gaat wat rondlopen en houd zich verder rustig.''

Crow.

*Snuift de frisse zomerlucht in*
*Laat het wat harder waaien*
*Grijnst naar suki*
avatar
Tsume
Admin

Posts : 108
Join date : 2008-12-18

View user profile

Back to top Go down

Re: Meadow View

Post  Admin on Fri Mar 13, 2009 2:22 pm

Ashton

*Knikt*
"vooruit dan. Alleejj...HOP."
*Springt van tafel*
*Gaat onderuit*
*Staat op*
*buigt*
"Tadaah..."
*Wuift met zijn hand*
*Walkt weg*
x'D GAYYY XD

Suki

*Glimlacht geforceerd*
avatar
Admin
Admin

Posts : 164
Join date : 2008-12-18
Age : 23
Location : In een kartonnen doos in de goot

View user profile http://meadowview.actieforum.com

Back to top Go down

Re: Meadow View

Post  Tsume on Fri Mar 13, 2009 3:39 pm

Kakashi.

*Lacht*
*Wrijft achter zijn hoofd*
*Loopt naar Falco's kamer*

Crow.

*Sprijdt snel zijn armen*
*Laat het heel hard waaien*
*Verdwijnt in de wind*
*Komt ergens tevoorschijn*
*Verdwijnt weer*
*Komt tevoorschijn achter suki*
''Laat nog maar eens zien wat je allemaal kan.''
*Lacht aanmoedigend naar Suki*
*Zweeft een beetje boven de grond*

Vos.


*Spitst zijn oren*
*Hoort iemand de trap op komen*
avatar
Tsume
Admin

Posts : 108
Join date : 2008-12-18

View user profile

Back to top Go down

Re: Meadow View

Post  Admin on Sat Mar 14, 2009 5:26 am

Suki

"Weet je het zeker?"
*Twijfelt*


Falco

*Komt omhoog als het kopje van Vosje omhooggaat*

Ashton

*Sigh*
avatar
Admin
Admin

Posts : 164
Join date : 2008-12-18
Age : 23
Location : In een kartonnen doos in de goot

View user profile http://meadowview.actieforum.com

Back to top Go down

Re: Meadow View

Post  Tsume on Sat Mar 14, 2009 6:21 am

Crow.

''Ja joh. Het is maar training.''
*Komt plotseling snel naar voren*
*Geeft een kus op haar voorhoofd*
*Verdwijnt weer in de mist*

Kakashi.


*Loopt Falco's kamer binnen*
''Yo Falco!''
*Gaat op zijn bed zitten*
''We moeten even praten.''
''Ashton neemt jullie mee op een missie naar Chicago. Maar voor jou ligt het iets anders als bij de anderen.''
*Zucht*
''We laten je alleen meegaan als je beloofd je rustig te houden, en zéker niet je krachten te veel te gebruiken. Je mag ze natuurlijk wel gebruiken, maar je moet goed bij jezelf aanvoelen wanneer het teveel is.''
''Dus.. Wat zeg je ervan?''

Vos
*Kouwt op Falco's deken*
avatar
Tsume
Admin

Posts : 108
Join date : 2008-12-18

View user profile

Back to top Go down

Re: Meadow View

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 12 of 13 Previous  1, 2, 3 ... , 11, 12, 13  Next

Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum